Niezamarznięty wjazd wyłącznie z matą grzewczą

Niezamarznięty wjazd wyłącznie z matą grzewczą

Wyłącznie ten kto poznał to bezpośrednio, powinien potwierdzić jakim piekłem może być wjazd do własnego miejsca garażowego na pokrytym lodem wjeździe. Niewielki spadek, trochę śnieżnego puchu który w następstwie wyższej temperatury zamienił się w ślizgawkę i nie poskutkują żadne zabiegi, by w lodowaty świt wyjechać z miejsca parkingowego. Dla tych przewidujących jest jednak wybawienie od takiego lodowatego horroru. Producent ELEKRA wdrożyła rewelacyjny produkt w postaci maty grzejnej do podjazdów, chodników,balkonów i innych tego typu przestrzeni, jakie będą podatne na pokrycie się lodem.Artykuł o nazwie własnej ELEKTRA SnowTec jest dedykowany do odmrażania powierzchni z betonu oraz kostki brukowej o mocy 30W/m. Do nawierzchni asfaltowych, z uwagi na wytrzymałość przed wysokimi temperaturami, przyda się następny z tej grupy produktu, ELEKTRA SnowTecTuff o mocy 40W/m. Maty te zrobione są z kabli grzewczych zasilanych z jednej strony, umieszczonych na podkładzie z plastikowej siateczki.Każda mata winna posiadać osobne napięcie z kablem zimnym o dł. 4m. Maty podłączone do sieci 230V albo 400V zależnie od potrzeb mocy grzewczej,dostępne są w gotowych do zainstalowania odcinkach oraz określonej mocy w W a także przestrzeni w metrach kwadratowych. Maty o szer. 60cm, należy docinać zależnie od potrzeby,rzecz jasna jedynie siatkę montażową , nie narażając przy tym przewodu. Z uwagi na oszczędzanie w poborze energii, maty układa się odcinkami, robiąc ścieżki pozbawionego lodu zjazdu wyłącznie na szerokość felg pojazdu.Producent instruuje, aby w razie kiedy na końcu wjazdu umieszczona jest kratka ściekowa,stosować do niej indywidualny kabel samoregulujący grzewczy. A dla mat stosowny czujnik temperatury oraz wilgotności. Sterowanie powinno być odpalane ręcznie albo z automatu z wykorzystaniem specjalnego regulatora. Dla skąpigroszy podpowiedź. Koszty instalacji całego rozwiązania, są zbliżone z pojedynczą akcją odmrażania wjazdu, połączone z leczeniem nerwicy u znerwicowanego kierowcy samochodu. Który to spóźnił się w zimowy świt do własnej firmy, nie podwiózł małżonki do pracy, a dziecka na szkolne zajęcia.